«کریس» رکورد قراردادها را می‌شکند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

«کریس» رکورد قراردادها را می‌شکند

رئال مادرید همه رکوردهای مربوط به آمار و ارقام فوتبال را دراین تابستان خواهد شکست. درحالی‌که گفت وگوهای این تیم با تاتنهام برای جذب گرت بیل همچنان ادامه دارند، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه می‌خواهد، کریستیانو رونالدو را هم در این تیم حفظ کند و برای این هدف قصد دارد، دست به هرکاری بزند. طبق گزارش نشریه مارکا مهاجم پرتغالی و باشگاه اسپانیایی از یک ماه پیش بر سر تمدید قرارداد کریس به توافق دست یافته‌اند و این توافق بر اساس یک قرارداد نجومی میان دوطرف حاصل شده است.
درواقع براساس این توافق، رونالدو تا سال 2018 در مادرید به بازی ادامه خواهد داد و سالانه دستمزدی معادل 17 میلیون یورو از این تیم دریافت می‌کند که این رقم یک میلیون یورو از دستمزد کنونی مسی در بارسلونا بیشتر خواهد بود. تبصره موجود در قرارداد او هم برای فسخ قرارداد کریس رقمی باورنکردنی و در حدود یک میلیارد یورو خواهد بود.
دراین شرایط هیچ تیمی قادر به خرید مهاجم پرتغالی رئال نخواهد بود. دراین شرایط رؤیاهای منچستریونایتد و موناکو که امیدوار بودند کریس رونالدو را در اختیار گیرند، از بین خواهد رفت. این امیدواری‌ها پس از اظهارات اخیر رونالدو در تورنمنت آمریکایی رئال مبنی بر اینکه هنوز با تیمش به توافقی دست نیافته، افزایش یافته بود. مارکا نوشته که باشگاه رئال قصد دارد، خبر این توافق را پیش از شروع رقابتهای لالیگا در هفدهم ماه آگوست اعلام کند. رونالدو پاسخ مورینیو را داد کریستیانو رونالدو به اظهارات اخیر ژوزه مورینیو در مورد اینکه او مربی رونالدو واقعی ( ستاره برزیلی) بوده، خیلی زودتر از حد انتظار پاسخ داد.
او دراین باره گفت:«چیزهایی در زندگی هستند که ارزش تعبیر و تفسیر ندارند. من به خاطر دلایل مشخصی این کار را نمی کنم. همواره برای همه مربیانم احترام قایل بوده ام و سعی می‌کنم از آنها یاد بگیرم. به افرادی که در مورد من بد حرف می‌زنند عادت کرده ام. ولی ما در پرتغال ضرب المثلی داریم که می‌گوییم در بشقابی که در آن غذا خورده‌ایم، آب دهان خود را پرتاب نمی‌کنیم.» کریستیانو رونالدو این پاسخ را در آستانه رقابتهای گینس کاپ و پیش از رویارویی با چلسی تیم مربی سابقش به زبان آورده و گفت، حریف تیمش چلسی و نه یک مربی خواهد بود.
او در مورد آنچلوتی مربی جدید رئال مادرید گفت:«تمرینات ما خیلی خوب هستند و همه راضی هستیم. برای شروع فصل به بهترین شکل ممکن در حال کار کردن هستیم. کارلو خیلی مهربان است و به ما انگیزه می‌دهد» رونالدو در مورد تمدید قراردادش پیش از دیدار با چلسی از هرگونه اظهار نظری خودداری کرده و گفت:«هنوز راه حلی پیدا نکرده‌ایم و حرف نمی زنم برای اینکه الان زمان مناسبی نیست» او همین پاسخ را در مورد خرید احتمالی گرت بیل با مبلغ 120 میلیون یورو داده و گفت:«بحث خرید بازیکنان جدید به من مربوط نمی شود. من از بازیکنان تیمم راضی هستم. مربی و رئیس باشگاه در مورد ارقام حرف می‌زنند. من نظر شخصی خودم را دارم، ولی در این باره مقابل دوربینهای تلویزیونی حرف نمی‌زنم»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:13 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه